SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

 

Splošni pogoji podjetja Virgo Bled d.o.o., trgovina in storitve in Supreme store so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino Supreme store upravlja podjetje Virgo Bled d.o.o., trgovina in storitve.

Ob registraciji v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje pravice uporabnika ter poslovni odnos med trgovino Supreme store in kupcem.

Izdelki, ki so na voljo v maloprodajnih partnerskih trgovinah, so na voljo tudi v spletni trgovini, kjer nakupe stimuliramo z dodatnim popustom in akcijskimi ponudbami. Navedene spletne cene veljajo izrecno za spletne nakupe. Zaloge artiklov v spletni trgovini  ne pomenijo tudi zaloge v maloprodajnih trgovinah. V svoj spletni prodajni program vključujemo tudi izdelke, ki v maloprodajnih partnerskih trgovinah niso na voljo.

 

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Supreme store se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:

·         identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

·         kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

·         bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

·         dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

·         pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

·         vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

·         način plačila in dostave,

·         časovno veljavnost ponudbe,

·         rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,

·         bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

 

PONUDBA ARTIKLOV IN CENE

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Supreme store ažurirajo in spreminja pogosto. Cena v spletni trgovini Supreme store je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

 

NAROČILO IN CENE

Kupoprodajna pogodba med Supreme store trgovino in kupcem je v spletni trgovini Supreme store sklenjena v trenutku, ko Supreme store kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Supreme store kot za kupca.Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Supreme store in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

 

NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina Supreme store omogoča naslednje načine plačila:

·         z gotovino ob prevzemu preko Pošte Slovenije. V tem primeru Pošta Slovenije zaračuna storitev odkupnine.

·         po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja Virgo Bled d.o.o.

 

Če boste izbrali način plačila po predračunu, uporabite spodnje podatke za nakazilo:

Naziv: Virgo Bled d.o.o., trgovina in storitve

Naslov: Grajska cesta 6A, 4260 Bled

Davčna št.: SI55415385

Matična št.: 2212030000

IBAN (poslovni račun): SI56 0312 7100 0464 440

Banka: SKB d.d., Ajdovščina 4, 1000 Ljubljana

Št.reference: vnesite št. naročila

 

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Pošiljke dostavlja pogodbeni partner Pošta Slovenije.

Stroški pakiranja in dostave pri  nakupu nad 50,00 € so brezplačni, pri nakupih do 50,00 € je cena pakiranja in dostave 3,90€ z DDV. Ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Možen je tudi osebni prevzem naročila, in sicer na lokaciji Bled, Lesce, Radovljica ali v Ljubljani, po predhodnem dogovoru. V primeru osebnega prevzema, plačilo z gotovino ali kartico ni možno. Naročilo mora biti plačano po predračunu.

 

POSTOPEK NAKUPA

1. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani Supreme store  vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Po prejemu naročila vas bomo v najkrajšem možnem času obvestili o datumu oddaje pošiljke. V primeru večjih naročil in v primeru, da se vam s prejetim naročilom mudi, nas prosim kontaktirajte na telefonsko številko 040 656 742 ali na elektronski naslov info@supremestore.si.

2. Naročilo potrjeno

Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko Supreme store naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Supreme store lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Prek elektronske pošte Supreme store kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga.

3. Blago odpremljeno

Supreme store v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Supreme store v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

4. Dostava

Vsa naročila, oddana med delavnikom do 13. ure, odpošljemo še isti dan, v kolikor je za način plačila izbrano plačilo po povzetju. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo takoj, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila, naročena med vikendom ali prazniki pošljemo takoj naslednji delovni dan.

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

Možen je tudi osebni prevzem. Izdelke se lahko prevzame, po predhodnem dogovoru, v Ljubljani, Radovljici ali na Bledu.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti Supreme store, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik mora artikel vrniti Supreme storu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti Supreme store, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-mail info@supremestore.si, blago pa vrniti v nadaljnjih 7 dneh. Priložena mora biti kopija računa, ki ga kupec prejme v pošiljki z dostavljenim blagom. Supreme store ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo splošnim pogojem poslovanja.

Posebni pogoji veljajo za vračilo izdelkov za osebno nego, kjer smo zaradi higiene še posebej previdni. V primeru vračila izdelkov za osebno nego smo pozorni, da je embalaža vrnjenega izdelka originalno zaprta in izdelek ne kaže znakov uporabe ali je poškodovan. V nasprotnem primeru lahko Supreme store zavrne vračilo izdelkov.

Za vrnjene izdelke Supreme store uporabniku (kupcu) takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu, vrne vplačani znesek oziroma koriščeni darilni bon, morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu)vrnejo v obliko nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Vračilo vplačanega zneska izvrši Supreme store na osebni oz. transakcijski račun uporabnika (kupca).

 

REKLAMACIJA

Supreme store zagotavlja reklamacijo izdelkov v skladu z veljavno zakonodajo Republike Slovenije.

Kupec lahko izdelek reklamira, če izdelek nima lastnosti, ki jih je Supreme strore izrecno zagotavljal, če je  poslal napačne izdelke, izdelke v napačni količini ali izdelki kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

Kupec lahko prijavi reklamacijo na:

·         na e-naslov: ino@supremestore.si

·         na kontaktno telefonsko številko: 040 656 742

Ob prijavi reklamacije, se sestavi reklamacijski zapisnik. Na reklamacijskem zahtevku se popišejo izdelki, ki so predmet reklamacije in zapišejo kupčeve ugotovitve o napakah na izdelkih. Kupec ima pravico, da v reklamacijskem zahtevku navede način rešitve reklamacije ali je to zamenjava blaga, dobropis ali pa vračilo denarja. Obrazec za reklamacijo dobite TUKAJ.

Supreme store bo vsako reklamacijo ali pritožbo obravnavala v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.

Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: info@supremestore.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa.

ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Supreme store odgovarja za stvarne napake, ki jih je izdelek imel takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Supreme store odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

 

VARNOST

Supreme store uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija.

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

SUPREME STORE se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Supreme store za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev spletne strani supremestore.si, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s Supreme storom.

Supreme store bo osebne podatke uporabila izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostale potrebne komunikacije.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

KOMUNIKACIJA

Supreme store bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

·         jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,

·         pošiljatelj bo jasno razviden

·         različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,

·         jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

·         željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Supreme store izrecno spoštoval.

 

OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.

Supreme store omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Supreme store pregleda. Supreme store ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Supreme stora ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Supreme storu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Supreme store ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Supreme store, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na Supreme store.

 

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina Supreme store in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

 

OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Supreme store se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Supreme store včasih ne uspe popraviti podatkov na spletni strani. V takem primeru bo Supreme store kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

 

IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani, si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

 

PRITOŽBE IN SPORI

Supreme store spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Supreme store se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@supremestore.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Supreme store bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Supreme store se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Supreme store prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

 

 

Diskretno pakiranje

Vašo zasebnost skrbno varujemo

Varen nakup

100% varno plačilo

Naroči se na e-novičke
Zagotavljamo ti 100% zasebnost

Z vpisom svojega e-naslova soglašam, da me lahko informirate o spodaj označenih vsebinah, ki me zanimajo, in sicer do preklica moje odločitve:

Seznanjen/a sem, da imam pravico, da podano privolitev kadarkoli prekličem na sedežu podjetja ali preko elektronskega sporočila. Preklic ne vpliva na zakonitost obdelave osebnih podatkov na podlagi privolitve pred njenim preklicem.


Mailchimp uporabljamo kot našo tržno platformo. S klikom spodaj za naročnino potrjujete, da bodo vaši podatki preneseni na Mailchimp za obdelavo. TUKAJ preberite več o postopkih zasebnosti podjetja Mailchimp.